Monday 3 July 2017

Pengalaman seorang forex ผู้ประกอบการค้า


Berbagi Pengalaman และ Pemahaman Forex Tornado การเงินการคลังจาก Jerman. ธนาคารดอยช์แบงก์ (Deutsche Bank: DB) ระยะเวลาที่กำหนดไว้สำหรับระยะเวลาที่กำหนด AS 12 เดือน Saham Deutsche Bank (DB) ได้รับการจัดอันดับ 10 เหรียญสหรัฐโดยมีวัตถุประสงค์เพื่อเป็นทางเลือกในการลงทุน DB bisa saja menjadi bank terbesar จาก Eropa yang jatuh dalam putaran angin krisis perbankan di Eropa. Kejatuhan DB akan berdampak sistemik bagi zona Eropa juga dunia. Mengapa Ada dua bank yang akan segera jatuh bila DB juga jatuh. Diantara nya adalah Citigroup, Barclay Dan bila dua ธนาคาร ini jatuh maka akan ada puluhan ธนาคาร besar juga bankrut. Karena satu sama lain bank ธนาคารเพื่อการนี้ leaks transaksi. Yang paling bahaya adalah sebagian พอร์ตการลงทุนในประเทศจีน ada pada DB. Kalau sampai DB bangkrut maka ina semakin keras tekanan terhadap ในประเทศจีน atas NPL yang ada. Ini akan berdampak USD 3,5 Triliun equity bank จาก ChIna akan hilang sedikitnya. 10. Sebagian besar portfollio negara2 อาหรับกายา minyak juga ada di DB. Dan kebangkrutan DB akan memangkas sedikitnya USD 1 เหรียญสหรัฐฯต่อเงินลงทุนในประเทศอารเบีย Mereka simpan uang karena kapitalisme และ kini mereka haria siap di mangsa โดย sistem kapitalisme, เข้าฟรีฤดูใบไม้ร่วงฟรี ที่อยู่ติดต่อ 1 วัน 5 ห่างออกไปคลิกเพื่อดูภาพอื่น ๆ the gangguan jiwa ringan Bayangkan apa yang terjadi apabila krisis moneter (keadaan ekonomi memburuk) ini benar-benar terjadi lagi, bukanlah tidak mungkin คำสั่งซื้อของ Jiwa akan kebanjiran Oleh karena itu persiapkan diri anda untuk menghadapinya dengan meningkatkan kecerdasan emosi และจิตวิญญาณ Anda di Training ESQ บทใหม่ yang akan diselenggarakan tanggal 4-6 พฤศจิกายน 2016 nanti. ข้อมูล lebih lanjut di bit. lyESQ-NewChapter atau โทรหาฉัน 0813-8022-5825 sekarang juga untuk mendapatkan Cashback special. Senin, Oktober 03, 2016 BUKAN SOAL BAKAT TAPI SOAL MENTAL การซื้อขาย forex itu gak selalu profit การซื้อขาย forex itu gak setiap hari ada sinyal การซื้อขาย forex itu kadang membuat emosi meluap การซื้อขาย forex itu kadang harus loss การค้าขาย forex itu adalah seni berinvestasi กำไรของ saat seperti air. hujan, tapi saat การสูญเสียการทำงานของฆาตกรเงียบ Jalani saja dengan 3K Insya อัลเลาะห์จิตวิญญาณของเรา lebet terlatih Dan takdir sukses semakin jelas Jika masih galau, masih belum kuat mental, saya sarankan ไม่ได้รับการฝึกอบรม ikut ใน: Dapatkan CASH BACK คุณไม่ได้ใช้บล็อกใน ini . โทรหาฉันที่ 0813-8022-5825 Rencana kopdar (สีแดง: kopi darat, red.) yang sudah digagas lebih dari satu bulan, alhamdulillah terlaksana jari pada hari Sabtu tanggal 6 มิ.ย. 2015 ไปที่นั่น Resto di kawasan BSD เมือง Tangerang Selatan. Tujuan utama 1 การรวบรวม ini yang bertemakan การแบ่งปันแอมพลิจูด Silaturahim adalah semata-mata untad mempererat tali silaturahmi เซสชั่น mempertemukan กลุ่ม penghuni WhatsApp dan group Blackberry Messenger ส่งข้อความถึงผู้ชนะโดย Winarafx. Dengan terselenggaranya acara, ปากกา penghuni ยาง semula hanya kenal namainisial ผ่าน dunia maya, akhirnya bisa bertemap bertatap muka langsung. Dan lucunya, walaupun belum pernah bertemu sebelumnya, suasana kegiatan ini tidak jadi jaim tapi langsung cair นามแฝงของการหลอมเหลว banget hehehe. karena para anggota กลุ่ม sudah terbiasa diskusi lewat tulisanchat. ขอบคุณ WA และ BBM Selain itu, dalam kegiatan ini juga ada ขณะที่ไม่ได้ใช้งานร่วมกัน pengalaman และการซื้อขาย mengenai forex Forex เงินหยวน mudahan bisa membuka และ menambah wawasan baru dunia valas. 5 วันที่ผ่านมา 2 สัปดาห์ที่ผ่านมา 2 เดือนที่ผ่านมาโดยบังเอิญในวันจันทร์และวันจันทร์เวลา 09.00 น. WIBB ออกเดินทางในคืนวันพุธที่ 14:00 น. WIBB. (Dari ki-ka. Saya selaku tuan rumah, Pak Kucrit, Pak Jojon - Jakarta, Mas Haryo - Bekasi, Mr. Toyo (Depan) - Depok, dr Robbi (belakang) - Sukabumi, Pak Hartono - Malang, Pak Ferdian - จาการ์ตา, คัง Prie Euronice - บันดุง) จุดที่น่าสนใจในพื้นที่ Restoran Bakmi Ayam Pelangi, Ruko Tol Boulevard BSD เมืองที่อยู่ใกล้เคียง (นายหน้า Merakok อินโดนีเซีย Merakokan) yang sudah mau hadir, mudah mudahan ilmu yang sudah diberikan dapat bermanfaat และ membawa berkah selalu กำไร Serta tidak lupa พูดว่า haturkan terima kasih pula in the ปากกาของปากที่มีการเรียกใช้งานได้อย่างรวดเร็วโดยไม่ต้องมีใบอนุญาต. Akhir kata, saya pribadi menjelang bulan suci Ramadhan 1436H ini, memohon maaf lahir and bathin apela tulisan saya kurang berkenan ataupun secara tidak sengaja menyinggung perasaan para pembaca blog setia. Marhaban Yaa Ramadhan Salam Profit Kamis, 30 เมษายน 2015 Alhamdulillah tepat 35 tahun yang lalu disebuah Puskesmas Kecamatan Plumbon Kabupaten Cirebon, saya dilahirkan ke dunia ini. Dan sehubungan dengan tempat kelahiran soulah, saya diberi nama depan Gunung Yang diambil dari nama salah sati วาลี่ Songo penyebar agama อิสลามดิ Cirebon yaitu ซุน Gunung Jati Wibisono adalah nama belakang Saya Yang Asli, Dikarenakan Bensal Dari Suku Jawa. Lho trus Winara-nya dimana Nama Winara muncul untuk disganedkan den nana margakeluargafams จาก Manado yaitu Rawis, supaya gak keliatan jawa banget Katanya Wong Jowo tapi kok ngaku ภาพยนตร์เรื่อง Menada Iya gitu deh, Saya Juga Bingung Sendiri Yang jelas saya adalah orang Jawa Yang Punya เป็นเพื่อนกับ Rawis kuat dari jalur Ayah. Itu sebabnya saya selalu menulis nama: Gunung W. Rawis, dikarenakan, ada dua makna di dalam huruf w tersebut. Mudahan mudahan tulisan dapat menjawab keraguan ผู้ค้าใหม่ forex selama ini, sehingga menghindari dari prasangka buruk. Seperti diketahui bersama saya pernah jatuh bangun di belantara forex. ดังนั้น, berikut ada ilustrasi bagus mengenai psikologi การค้าขายหยาง menggambarkan kegalauan พ่อค้า (sumber belajarforex (dot) biz): ทุ่มเทให้กับ Syaiful Kucrit Amin และ Pieter Kripik Hartono Tetap เน้น 3K Salam กำไร 8220Jangan Takut kepada orang yang mempunyai banyak jurus, เป็นคนตาบอดปากเปล่าที่อาศัยอยู่ในเขตภาคตะวันออกเฉียงเหนือและภาคใต้ของโลก 8221 8211 Lie Syo Bun (Li Shu Wen), 15 กันยายน 2014 Tanpa permisi. tak pikir-pikir ternyata cukup lama juga ya. gak muncul di บล็อก tercinta ini Adalah benak sejg tanggal 12 พฤษภาคม 2014, saya mengajukan ijin cuti secara ส่วนบุคคล kepada para anggota GROUP WhatsApp - Forex Winarafx ไม่ได้รับการแจ้งเตือน fokus sejenak dalam menekuni usa atawa bisnis sampingan yang เซี่ยงไฮ้กล่าวว่า rintis di bidang buds. มีส่วนร่วมในการพูดคุยกับผู้บริหารที่มีความรู้ความสามารถในการทำธุรกรรมทางการเงิน, การทำธุรกรรมทางการเงิน, การทำธุรกรรมทางการเงิน, การทำธุรกรรมทางการเงินและการให้คำปรึกษาด้านการเงิน Tidak, tidak พูดคุยเกี่ยวกับเรื่องนี้ไม่ได้รับการแจ้งให้ทราบล่วงหน้า Forex หยาง sudah menghidupi keluarga saya sejak beberapa tahun lalu. โฟ Masih menjadi sumber penghasilan utama saya hingga kini. ที่นี่คุณอาจต้องการทราบข้อมูลเพิ่มเติมเกี่ยวกับธนาคารเพื่อการค้าปลีกและการค้าปลีกในต่างประเทศ, การทำธุรกรรมทางการเงิน, การตลาดจริง, การทำธุรกรรมทางการเงิน, การชำระเงิน, การโอนเงิน, การโอนเงิน, การชำระเงิน Trus, klo ada yang mau และ minat untuk belajar atku ikut kursus forex gimana Ya bisa-bisa aja, tapi harus sabar menunggu, menyesuaikan dengan jadwal aktifitas bisnis ก่อสร้าง yang saya lakukan. ATAU bisa belajar ke tempat lain misalnya: Dewa Scalper (dewaskripsi) yang di pandu โดยนาย PUPUNG WIDIYA PURNAMA Johnpaul77 ผู้ประกอบการค้าที่อยู่อาศัย Indonesia Yang pernah Masuk Top 3 myfxbook menggunakan นายหน้า FUTURES GALERIA และ melayani Forex Copy di askap สังคม Indrafxscalping (indocentralfx) ร้องเพลง Legenda Scalping อินโดนีเซีย asal Purwokerto Jawa Tengah, กว่า lain-lain Nih ภาพหน้าจอของคุณและแลกเปลี่ยนความคิดเห็น: Belajarlah dengan yang sudah terlihat kesuksesannya, must have repot repos berguru ama saya, lha wong saya ini cuma Newbie อาวุโส Forex kok, ini buktinya: Walaupun terlihat sutto bumi และ langit, namun anugerah ini wajib saya syukuri . Alhamdulillah Tetap Semangat Salam Profit. Appril 2008. sebulan selepas kelahiran anak sulongku Arif Zakwan Aku mula terjebak dengan dunia memorex คำอธิบายเพิ่มเติมเกี่ยวกับ Forex Trader .. อ่านเพิ่มเติมเกี่ยวกับ Forex Trader .. อ่านเพิ่มเติมเกี่ยวกับ Forex Forex. บัญชีจริง terus jer guna Dalam hati 8216demo tak mainla8217. Klik jer ขาดทุน USD60 Padan Ngan Muka Aku Aku teruskan juga percubaan. การโทรออกด้วยการเติมเงิน barula terasa nak cari Sifu minta tujuk ajar .. Julai 2008. aku เข้าร่วมฝึกงาน kelas RapidFXCapita l. belajar basic jer Adaler sedan perubahan การโทรมาร์จิ้น เมื่อถึงวันครบรอบปีที่มีการเรียกเก็บเงิน RM 10008230 Dis 20088230 aku da tak boleh tahan. Aku เข้าร่วม Angerik Mall Shah Alam Kelolaan Sifu Roslan successinforex. blogspot Tunjuk เบญจมาศ memang cukup ชัดเจน Kalu sapa nak pergi kelas nih aku sokong penuh. Sejak itu aku dapati ซื้อขาย aku semakin membunuh. ผู้ถือหุ้นรายใหญ่สองราย วา วา sudah boleh berangan jadi olang kaya ini macam แตะที่นี่ USD เบรค jadi RM Aku didatangi margin call lagi. มาลาวี 4 มิ.ย. 2009 ที่ผ่านมา kerana terlalu aku tertekan. Dopod 385 and handphone โทรศัพท์มือถือและแวร์ nasib baik aku tak pecahkan เคอร์เนล cermin Di tarikh itu juga tersedar การซื้อขายเงินตราต่างประเทศ yang sebenarnya Aku gagal mengawal perasaan และบารัก .. Syukur pada Allah8230 kerana menyedarkan aku dari sikap ซื้อขายหยาง seumpama berjudi yang memudaratkan. Kini aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, การซื้อขาย dengan rasional กว่าการจัดการเงิน yang sepatutnya .. ผู้ค้าหลักทรัพย์ kepada. Percayalah จงจำไว้นะจ๊ะ เราไม่ใช่ผู้ค้าไม่ใช่นักการพนัน Kenapa aku kata macam atastu ประเทศคิวบา baca disiplin trading หยาง diserapkan โดย Bro kita sorang nih. Aku pon Sokong Sapa Nak ikut cara dia. atlantisforex. blogspot Perkara tergila yang pernah aku lakukan ialah menampor budak kecik dalam gambor nih sebab mengacau การค้า aku tengah Sampai sekarang aku rasa bersalah Tempat Sembang .. Tempat Bagus Untuk TraderSaturday, 20 มิถุนายน 2009 salam semua .. mesti รายีฟ mengharapkan cerita yg hebat dlm tajuk ni. sampai diletakkan balah tajuk การระดมความคิด maap bebanyak ler mengecewakan korang kalini nanti corang tau la ok ไชโย .. cerita ni tak sangat รายละเอียด Setakat Perjalanan และ Pengalaman. sama macam korang jugak และ semua trader2 forex, pada awalnya aku tak tau apa2 pun pasal forex. ใช่ pernah ujud dlm kepala aku yg forex พรรณี boleh ค้า pakai อินเทอร์เน็ต. boleh depo, boleh withdraw. งูวายดีเกินกว่าที่จะเป็นจริง sebagai seorang yg berpendidikan rendah, semestinya la aku tolak mentah2 semua yg berunsur ดีเกินไปที่จะเป็นความจริงพรรณี awal tahun 2006. sorang jiran aku bercerita tentang forex. แพลตฟอร์มและการเงินเหนือ. semestinya aku berminat sebab aku dah dapat kenal seorang trader. seorang yg bercerita atas pengalaman sendiri yg aku betul2 nak tau masa tu adalah depo และถอนตัว sebab topik tu yg menjadi penghalang aku dari mendekati พรรณีพรรณี masa tu la aku belajar kenal dgn e-currency. e-gold adalah pilihan ramai pada masa tu. ตากลามะ lepas tu, minat dah timbul การถ่ายทำภาพยนตร์ของคุณ ข้อเสนอของ aku buat kat jiran tu. aku nak kasi dia modal ยอดรวม rm16k dgn akad, สูญหาย dibenarkan adalah 6k 10k jgn jejas เซเลอเลียห์ depersetujui, sebijik akaun di buka di northfinance. depowithdraw วิธี adalah e-gold ใช่ payah cerita panjang, beberapa bulan pertama, dlm 4 ribu berjaya diwithdraw. lepas tu akaun keras และ tak lama kemudian MC. Jiran Aku Tu Cabut hilang sampai sekarang .. การชักชวน dgn pembukaan akaun nothfinance tu, aku buka juga akaun การสาธิต utk aku main2. ชีวิต akaun aku cuma dpt tgk bila gi rumah jiran aku tu je. bila akaun life tu MC, อาคานู๋สาธิต aku dah double. apa cerita dgn ilmu yg cetek dari akaun การสาธิตการใช้งานรูปแบบ aku utk terus bertrading forex. ลงทะเบียน la aku dgn marketiva pada awal 2007. tonggang terbalek aku kat sana. sempat la berkenalan and berym dgn beberapa พ่อค้า sana otai2 spt anuarinvestor, greathafiz, sirnoon, agnespudding, hanif, nasir, zuljaala ลาก่อนลา otai2 ni memang dah ada sana hari pertama aku masuk ห้องสนทนา tah tahun bila dorang เริ่มซื้อขาย aku pun tak tau agnespudding tu la yg memperkenalkan aku pada sistem กลยุทธ์. tq banget2 :) wlaupun aku tak ยุทธศาสตร์ ikut กลยุทธ์การทำธุรกิจ biasa la trader baru untung และ rugi silih berganti. macama2 cara diguna segala indi amek segala ebook dibaca tapi masih sama lama kelamaan aku dah nampak camna nak elak สูญหาย guna modal besar dan halus2 การค้า Tapi Ada Masalah Lain kat mv takleh buka lebih dari 50pos termasuk รอการสั่งซื้อ chehh campeep Camni punya syarat Puna ada kat tnc takde lak sebut aku mula kuarkan duit aku dari sana. lagi sekali masalah datang. nak withdraw bkn payah หลัก layanan macam aku ni pencuri setiap กาลีถอน terpaksa menjalani sesi soalsiasat yg panjang. 2008 tiba2 muncul broker baru LiteForex boleh depo pakai localbank saat yg paling aku tunggu. semua dana dari mv aku pindahkan ke นายหน้า baru tu. bahagia betul boleh guna ท้องถิ่น depo ถอน pun takde kena soalsiasat sampai 4 akaun aku bukak kat นายหน้า baru tu. kusangka panas hingga kepetang, rupanya hujan ditgh hari. bila ramai yg masuk lite, masalah pun mula datang. IB dah mula tak cukup tangan. depwithdraw dah mula bertangguh akaun affiliate aku kena delete ลบ IB takleh buat apa. กำไร kena delete ลบ IB takleh buat apa (atau taknak buat apa2). datang pulak instaforex tgh2 aku panas dgn lite. masuk2 dgn iklan bergegar2 aku mintak broker tu lantik กระดานสนทนา IB kat. setakat iklan je gegar2, aku pun boleh. memeranjatkan sekali 4 IB นายหน้าซื้อขายหลักทรัพย์ โอเลีย yg lama aku kenal, anuarinvestor และ greathafiz jadi antara IB yg dilantik. sepantas kilat aku ลงทะเบียนนายหน้า dgn baru tu. depo sikit2 mana yg ada pindahkan dana dari akaun liteforex tnggal 1 je akaun yg aktif di liteforex. puas hati aku ฮิฮิ. kerjaya forex dah mula mengambil alih kerjaya lain. อัตราแลกเปลี่ยน p ดา forex pun dah lebih dari 60 dari lain2. aku dah fulltimer forex and kerjaya lain sebagai partime aku ni jenis yg tak komplen banyak. layankan je la berapa dapat tu la makan mujur juga aku tak tinggalkan kerja lama utk jadi fulltimer. bulan 8 2008 bencana datang ความผิดพลาดในตลาด tak pernah aku alami bencana ni akaun di liteforex mengecil akaun di insta ada 8 ภาคผนวก 7 akaun MC secara mendadak usaha aku selama พรรณี lenyap depan mata tahun berganti Menjelma 2009 ตลาดความผิดพลาดของตลาด masih belum reda modal dah mengecil, รายได้ dari kerja lain pun semakin malap. aku mula hilang punca didepan ding, gaung dibelakang aku tak mampu bertahan kalau lagi ตลาดผิดพลาด aku tak nampak dari mana aku nak depo kalau akaun aku licin semua. aku mula tercari2 cara utk bertahan kalau berlaku ตลาดผิดพลาด aku mesti dapatkan juga กะรัต keluarga aku jadi taruhan. cuma aku harapan menyara keluarga aku tak boleh gagal. sepajang 2009 belum berlaku kegilaan cberber คู่สายคู่ akaun dah betuma semula dapat balek 8 akaun walaupun 5 ดาเนียล akaun cilik semakin lama, perjalanan forex tak jadi semakin mudah. ข้อมูล sentiasa berubah รูปแบบ tiada lagi tetap utk diraih. tiada lagi pair2 jinak utk หลัก tembak2 pip alang2 ganas, aku perpaling kepada emas. akaun bertambah lagi hanya mengalaman yg menjadi guru. kawan2 menjadi cabaran keluarga pembakar semangat. การค้าทองคำ pernah terancam betul la orang kata คนนอกศาสนา yg pahitnya, kosnya amat tinggi. เขา. x3 aku bersyukur merasa ตลาดผิดพลาด tahun lepas lepas ni, kedatangannya akan kusambut inyaallah. Tekad Ku Bulat dinding kupanjat, gaung ku seberangi. kerana aku, tak ada pilihan lagi. บุษราคัม forex adalah kerjaya sama seperti lainnya mungkin sedikit gramour tapi tak seindah mana โพสต์ในธุรกิจการค้าแบบเต็มเวลาโดย munir hayon

No comments:

Post a Comment